'

Forty

Znowu ja. Nudząco podobna do tej siebie sprzed pięciu minut. Próbowałam czytać coś na rosyjski... Ale połamały mi się wszystkie rzęsy od zbytniego mrużenia piwnych oczu. Tak dziś sennie, mętnie, lennie... A czas tyka wskazówkami. Znowu On! Nie da się skupić nad Panną Nauką.
Grrr, chce mi się warczeć. Chcę wyrzucić z siebie wszystkie niepotrzebne myśli, ale zdaje się - takich nie ma. Zafascynowana, słucham gitarowego brzdękania, ambientowych plam dźwięków, chillowego spokoju.
Zero skupienia. Roztargnione, porozbiegane jak mrówki ułamki myśli. Zygzakiem pełzające padalce.

Implexy - Shiness in blue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)