'

Sixty-nine

Dziewczyny, bardzo dziękuję za pokrzepiające komentarze pod poprzednim postem! Miłe słowa zawsze pomagały szybciej mi się otrząsnąć i działać dalej. "Być twardą a nie miętką" xD

Teraźniejsza notka będzie traktować o bardzo fajnym konkursie, rozprzestrzeniającym się na blogach różnorakich tematyk, mianowicie o LBA - Liebster Blog Award. Oczywiście, nie bez powodu tutaj o tym - po prostu zostałam nominowana, a to dzięki Karolinie Marcie z blogu dajzsiebiewszystkox3  KLIK
Nie omieszkam nie wkleić tutaj jedynych i prawdziwych zasad tego eventu. Nie mam pojęcia kto go wymyślił i za kim cytuję, wklejam więc jego regulamin w formie tzw. "łańcuszka", przekazywanego z bloga na blog:
 "Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, dając możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Tak więc, nie pozostaje mi nic innego, jak tylko odpowiedzieć na pytania ;)


1. Co sądzisz o LBA.?
Tak jak napisałam powyżej, uważam że to fajny konkurs. Nie mam pojęcia skąd to się wzięło, ale jest to prawdziwa szansa na zaistnienie w sieci. Jeśli ktoś ma na to parcie, może spróbować. Ja uznaję to bardziej za ciekawostkę, ale chętnie powiększę swoją gromadkę czytelników. Przy okazji pragnę pozdrowić moje obserwatorki ;)
2. Masz rodzeństwo.?
Cóż, jestem jedynaczką, ale nie lubię gdy ktoś uważa taką osobę za "jakąś inną", "egoistyczną", "przemądrzałą". Ostatnio słuchałam bardzo fajnej audycji na Czwórce (Program Czwarty Polskiego Radia), o tym co daje posiadanie rodzeństwa. Ludzie w ulicznej ankiecie odpowiadali najczęściej: "umiejętność negocjowania", "opiekuńczość", "wsparcie", "umiejętność kłótni i walki" ( swoją drogą, heh, jest się czym chwalić...), "oferowanie pomocy innym" i "chęć dzielenia się". I tak się zastanawiam, czy to tylko mnie tak rodzice wychowali, czy to po prostu ludzkie cechy, wynikające z ich charakteru, niezależnie od tego, czy ktoś wychowywał się jako jedyne dziecko w domu, czy też miał dużą ilość rodzeństwa. Wydaje mi się, że nie przejawiam, hm, symptomów bycia jedynakiem ;) Tak samo umiem się wykłócić o swoje, tak samo potrafię opiekować się dziećmi/rodzicem/zwierzęciem, jestem osobą naprawdę troskliwą i empatyczną (czasem chyba za bardzo), lubię dawać prezenty i dzielić się z innymi! Uwielbiam przygotowywać posiłki dla znajomych ;p Tak więc, nie mam rodzeństwa, chociaż zawsze chciałam mieć siostrę bliźniaczkę, ale nie uważam się uboższa przez to. Czasami wchodzę w głęboką dysputę, gdy ktoś mi mówi o kimś, że ma "TYPOWE" zachowanie jedynaka (nie wiedząc, że ja nim jestem), bo niezbyt rozumiem o co mu chodzi (znam wiele osób, które mają rodzeństwo i zachowują się jak STEREOTYPOWY jedynak). Jest mi też przykro, gdy ktoś mi mówi, że ja NIE ROZUMIEM osób i  ich relacji z rodzeństwem, bo go nie mam. Nie rozumiem jedynie, jak takie osoby mogą mówić, że można nienawidzić swoje rodzeństwo. Jasne, można się na zawsze pokłócić, ale chyba w sercu zawsze się je kocha, prawda? Zawsze mi takie rozmowy sprawiają trudność, bo rodzeństwo miałam mieć...
3. Co skłoniło Cię do pisania bloga.?
Wróciłam z wakacji, zachorowałam i miałam kontynuować pisanie na starym blogu, ale witryna z nim ogłosiła likwidację, więc przeniosłam się na blogspot.com

4. Ulubiony zespół.?
Florence and the Machine i Depeche Mode, od lat niezmiennie.

5. Lubisz placki.?
UWIELBIAM! Jakiekolwiek! Ale najbardziej, ziemniaczane z cebulą, ziołami i papryką wg przepisu mojej mamy.

6. Na co zwracasz uwagę na innych blogach.?
Pierwsze wrażenie wywiera ogromy wpływ na ocenę cudzego bloga. Potem, zgodnie z tematyką - patrzę na treść (w pamiętnikach i kosmetycznych blogach) i na fotografie (w fotograficznych i modowych blogach). W blogach lifestylowych zwracam uwagę na to i na to ;)
7. Jaki jest Twój ulubiony sklep.? 
 Jeśli mówimy o sieciówkach, to rzeczywiście mam kilka swoich ulubionych sklepów. Ze spożywczych, w kolejności lubienia ich produktów: Lidl, Real, Netto, Biedronka, Z drogerii: Rossmann, Superpharm, Sephora. Z ciuchowych: H&M, Sinsay, AE Woman, Stradivarius, Bershka, Mohito.
Większość ciuchów i obuwia kupuję też w Realu i Second Handach :P
8. Lubisz podróżować.? 
 UWIELBIAM!!!! Mam manię jeżdżenia pociągami i jakoś mi nie przeszkadzają ich spóźnienia i żółwie tempo. W podróży rozkoszuję się... podróżą! Oczywiście także zwiedzanie, odpoczynek w innym miejscu i podziwianie krajobrazów, to to co sprawia mi ogromną przyjemność!!! Żyję podróżami, to moje marzenia.
9. Wolisz blogi czy vlogi.?
Szczerze mówiąc, śledzę oba te typy internetowych pamiętników/poradników. Sama chciałam założyć bloga, ale chyba mam dziwny głos przez mikrofon xD
1o. Ulubiony gatunek muzyczny.?
Zdecydowanie indie, rock i alternatywa.

11. Czy przejmujesz się tym, co inni o Tobie myślą.?
To zdecydowanie nie tak... Ja bardziej przejmuję się tym co ja wyrabiam, bo często łapię "moralniaka". W moim gronie mam pochlebną opinię osoby śmiesznej, komicznej, wesołkowatej, miłej itp., ale zwana jestem też "drama queen" w związku z moją paniczną cechą roztrząsania problemów ;p No trudno, przecież nie wstydzę się siebie. Obcy ludzie niezbyt mnie obchodzą, ale lubię gdy ktoś na ulicy się do mnie uśmiechnie, gdy usłyszę, że ktoś powie "ładne włosy", "tamta dziewczyna fajnie wygląda" itp. To budujące.

No i przyszedł moment na nominowanie 11 blogów ;)
NOMINATED ARE:



No i moje jedenaście pytań:

 1. Kim jesteś?
2.  Co cenisz w drugim człowieku?
3. Co w pisaniu bloga najbardziej Ci się podoba, a co Ci przeszkadza?
4. Co jest Twoją pasją?
5. Czy posiadasz jakieś zwierzę? Jeśli nie, jakie byś chciała mieć?
6. Czym zajmujesz się w życiu?
7. Odnalazłaś już swoją "drugą połówkę"?
8. Masz jakieś sprawdzone urodowe tricki?
9. Jaki jest Twój styl?
10. Co najbardziej lubisz jeść?
11.  Jesteś aktywną osobą? Ćwiczysz coś, uprawiasz jakieś sporty?

Tak oto dobrnęłam do końca i szczęśliwym trafem mój komputer ani razu się nie zaciął podczas pisania tej notki :)

Dziękuję i POZDRAWIAM!!!






9 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) To mój pierwszy raz i troszkę mnie to zestresowało ;). Odpowiem na pewno, tylko nie mam pewności, czy uda mi się ,,pociągnąć" łańcuszek dalej :D. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fili, nie stresuj się :P pozdrawiam również <3

      Usuń
  2. dziękuję bardzo! chętnie odpowiem na pytania, chociaż wczoraj pojawił się już u mnie post z LBA od innej blogerki ;) nie mniej jednak odczekam kilka postów i biorę się za odpowiadanie ;) też uważam, że to całkiem fajny TAG ;) można dowiedzieć się czegoś więcej o prowadzącej + pokazać inne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam, że dopiero co o tym pisałaś, ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam Cię nominować ;)

      Usuń
  3. dziekuje bardzo! chetnie odpowiem :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za nominację bardzo mi miło :) z chęcią odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)