'

Twenty-two

Brak czasu na myślenie. Ciągłe gnanie do przodu, a przecież to niszczy obraz otaczającego mnie świata.
Znów coś mnie bierze, bez przerwy kicham. Czy człowiek nie może po prostu przystopować? Ciągłe zobowiązania wobec innych, praca, pieniądze, rutyna. To wszystko jest takie męczące. Dlatego lubię po prostu usiąść w środku miasta na ławce i pogapić się na przechodzących ludzi. Odstresowuje mnie to. Bo oni muszą, a mi to wszystko wisi.

Ostatnio dosięgło mnie zafascynowanie głosem P. Roguckiego, lidera zespołu Coma i jak się okazuje aktora.
Dobry kawałek, pomimo ciągłej krytyki.





Usiąść i popatrzeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)