'

Sixty-one

Hej!

Strasznie się wszystko komplikuje, ale nie należy się poddawać. Nawet na chwilę nie zamierzam przestawać walczyć o swoje :)

Dołączyłam do portalu społecznościowego Zszywka. Zbieram inspiracje i myślę, że to naprawdę fajny pomysł na organizację siebie i swojego świata. Można stamtąd czerpać także mnóstwo pomysłów na stylowy ubiór, fryzury, kreatywne prezenty i dekoracje, a także czerpać przepisy na pyszne jedzenie oraz inspiracje urodowe.

To mój profil z tablicami: http://zszywka.pl/u/Floorentine

Pozdrawiam <3 p="">
P.S. Zrobiłam prezent urodzinowy dla koleżanki :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)