'

Sixty

To, co dzieje się w okół mnie mogłabym nazwać mianem chaosu. Może warto więc by było trochę w okół siebie posprzątać w okół siebie?

PLAN MOTYWUJĄCY:

1. Organizacja. 
Regularnie prowadzę kalendarz, trzymam się ustalonych przez siebie reguł, wytyczam sobie cele i do nich dążę. Planuję spotkania, imprezy, wyjścia.

2. Znalezienie pracy. 
Priorytet, bo bez pracy nie ma kołaczy. Aktywnie przeglądam oferty i składam CV na interesujące mnie stanowiska - internetowo i osobiście.

3. Dbam o siebie.
Kosmetyki są ważne, ale nie najważniejsze. Ćwiczę i nie przejadam się. Do prawidłowej diety wprowadzam warzywa i owoce. Trzymam się zasady - jeden banan dziennie. Pomaga na chęć zjedzenia czegoś słodkiego.
Skaczę na skakance, w planach mam kupienie sobie ROLEK!

4. Realizuję siebie.
Pasje i emocje są w życiu zodiakalnego Skorpiona najważniejsze. I rzeczywiście, bez tego, wszystko mogłoby stracić z dnia na dzień sens. Dlatego dla SIEBIE - spełniam marzenia. Kupię aparat fotograficzny i będę uchwytywać ulotne chwile; rozkręcę bloga, na którym będę dzieliła się swoimi publikacjami, złotymi radami i wszystkim, czym zechcę.

5. Kocham.
Jestem zakochana i wierna, nigdy w to nie zwątpię. Swoją troską i opieką otaczam bliskich, a znajomym pomogę w razie potrzeby.

Start ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)