'

Four.

 A propos, przez tą gorączkę cierpiałam takie katusze, że chyba schudłam. Obwód mojego uda wynosi 59cm, czyli najmniej od dwóch lat. Brzuch natomiast za żadne skarby nie chce się odchudzić, przez co wyglądam jak w ciąży (co na szczęście nie jest prawdą). To od piwa... Muszę być bardziej powściągliwa!


W ogóle, ludzie zawsze mówią - uważaj, co robisz. Uważaj na siebie. Uważaj. A ja uważam, że to oczywiste. Martwienie się na zapas nic nowego nie wnosi. Nie wychodzi także na dobre. Ja się kiedyś dużo martwiłam. Poza tym, byłam zakompleksioną nastolatką, jakich wiele. Dziś patrzę w przyszłość, nie troskam się i nie poddaję. Mam cele, do których będę dążyła. Martwiłam się o egzaminy. Zupełnie niepotrzebnie... Nie martw się, tylko się ucz! Kurwa, siadaj do nauki i nie marudź! Bierz się do roboty. A kiedy dopadnie Cię leń, nie poddawaj się. Popatrz w lustro. Kim jesteś? Nie, nie jakimś cholernym norkiem. Nie, nie pasztetem. Jesteś SOBĄ. Dąż do tego, co sobie wyznaczyłeś. Co sobie sam wyznaczyłeś, nie inni. Tak, szanuj starszych, ba - słuchaj się ich, ale nie dawaj sobie niczego wmówić. Jeśli Ty masz rację, to ją masz. Jeśli Ty wiesz, co chcesz robić w życiu - rób to! Jesteś osobą wolną, masz prawo, możesz sam podejmować decyzje. O ile jesteś dojrzały psychicznie i emocjonalnie. Nie krzywdź ludzi... Zbyt wielu ludzi skrzywdziłam i teraz żałuję. Nie kłóć się... staraj się znaleźć zawsze kompromis. Chyba, że chodzi, o coś na czym bardzo Ci zależy. A wreszcie - bądź sobą. Nie naruszaj własnego "ja" kosztem innych. Naruszać własne "ego" możesz tylko DLA innych z własnej dobrej woli... To moje zdanie, nie musicie się z nim liczyć. Choć właściwie, zawsze byłam pieprzoną, zadufaną w sobie egoistką. Dopiero teraz przejrzałam na oczy.
Naucz się kochać? To byłaby kosmik low.

">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)