'

Fifty-five

Szybki post o niczym, bo dziś mój czwartkowy wieczorek pielęgnacyjny. Peelingi - srilingi i inne duperele. Maści, odżywki, kremy i masaże.

Ale przynajmniej konsekwentnie ratuję bloga i regularnie dokonuję wpisów :P To było moje postanowienie noworoczne^^

Mam już pomysł na jutrzejszego posta - będzie on o znanych osobach, które, moim zdaniem, nie zasługują na miano celebrytów, lecz pełnowartościowych twórców/artystów i które to, inspirują mnie zarówno poprzez swoje dokonania, jak i styl, jaki prezentują :)

Znad cudownej woni lawendy i róż,
wychylam się, pozdrawiam i żegnam się już!

2009

2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)