'

Fifty-six

Dzień dobry!

Dziś uraczę Was obiecaną notką o ludziach, którzy mnie inspirują swoimi poczynaniami i stylem.
Nie wiem, jak to jest, ale niektórzy ludzie, których nie znam osobiście, wydają mi się jacyś wyjątkowi. Do osób takich od zawsze należała dla mnie Shakira. Poznałam ją wraz z wydaniem jej pierwszego anglojęzycznego albumu. Najpierw zainteresował mnie jej głos i spodobały mi się jej długie blond falowane włosy. Na przestrzeni lat, mimo, że miałam jej oryginalną kasetę (...kasetę xD), a więc jakoś tam wsparłam jej dorobek, nigdy nie śledziłam jej kariery. Nie czytałam o niej informacji, plotek, nie wycinałam jej podobizn z gazet, plakat miałam jeden, ale krótko wisiał na ścianie. Nie ze względu na nią zafarbowałam włosy na czerwono (tak, Shakira jako nastolatka miała długie, czerwone włosy). Nie słucham jej na codzień także i dziś, ale przyznam szczerze, że lubię gdy jej piosenki pojawiają się w radio, bądź na imprezie. Wtedy zawsze chętnie nucę jej utwory. Intryguje mnie ona jako postać, nie związana z showbiznesem, tylko ze światem. Dostrzegam w niej jakąś taką naturalną ludzkość, aż dziwną dla sławnego człowieka. Raz - nie wstydzi się pokazać zdjęć w prywatnego życia (po co paparazzi, skoro sama udostępnia własne życie), do tego pokazuje się totalnie "nieogarnięta", bez makijażu, w różnych sytuacjach (np. przed komputerem, na ulicy, bądź z synem) i zawsze wygląda naturalnie pięknie. Dwa - jest w związku z 10 lat młodszym Gerardem Pique. To dowodzi o tym, że Shakira nie ma żadnych kompleksów i wiek się dla niej nie liczy. Zdecydowanie na plus. Nota bene, są dla mnie wspaniałą parą, najlepszą parą showbiznesu jaką znam. Bije od nich tyle radości i ciepła. Piosenkarka i piłkarz <3> Trzy - jest dobrą osobą. Zamiast wydać pieniążki na kolejną super willę, woli pomóc biednym dzieciaczkom. Jest ambasadorką dobrej woli UNICEF. Poza tym, angażuje się w różne akcje, promuje zdrowy tryb życia :) Cztery - jest niezwykle zdolną, utalentowaną kobietą! Jest multiinstrumentalistką, interesuje się historią i językami obcymi. Była nawet studentką Historii Cywilizacji Wschodu na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles. Myślę, że Shakira to osoba godna podziwu. Mam dla niej pełen szacunek, za to kim jest. :)
zdj. z fb

zdj. z fb




Jako, że wyjeżdżam dziś z Łukaszem do jego rodzinnej miejscowości - dokończę wpis jutro, bądź po powrocie do Wrocławia. Niestety, rozpisałabym się jeszcze, a nie pozwala mi na to czas, bo muszę zaraz zmykać :)
Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, serdecznie dziękuję Wam za odwiedziny! Każdy Wasz komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

UWAGA: Na komentarze będę odpowiadała wyłącznie tutaj, chyba że ich autor poprosi mnie o odpowiedź w innym miejscu. Dziękuję :)